Compania H&M are probleme; depozitele au marfă nevândută de 4 miliarde de dolari

Autor: , in Economic / 30 martie, 2018, 15:00

Compania suedeză H&M a anunţat despre cele mai mari căderi în vânzări din ultimii 20 de ani. În lunile decembrie-februarie, veniturile au scăzut cu 62%, informează The New York Times.

Către sfârșitul lui 2017, compania a rămas cu marfă nevândută în valoare de 4,3 miliarde de dolari.

În opinia directorului executiv al companiei, Karl-Johann Presson, una dintre cauzele acestei probleme ar fi o decizie proastă cu privire la micşorarea asortimentului de haine.

În plus, compania a deschis 220 de puncte noi de vânzare şi şi-a extins comerțul electronic.

Cei de la H&M vor să scadă reducerile, dar şi să deschidă un nou brand, Afound, care vinde produse ale mai multor branduri, printre care şi cele de la H&M.

Problema este că H&M a fost implicată recent în două scandaluri de proporţii, în urma cărora compania şi-a cerut oficial scuze.

În primul dintre ele, H&M a fost învinuită de rasism. Motivul a fost un spot publicitar în care s-a filmat un băiat de culoare într-un hanorac pe care scria „Cea mai tare maimuţică din junglă”, în timp de modelele de origine europeană purtau hanorace cu imprimeuri despre tigri şi girafe.

A urmat scandalul care a implicat comunitatea graffiti – artistul Jason Williams, cunoscut sub pseudonimul Revok, şi-a exprimat indignarea despre faptul că H&M a filmat un alt spot publicitar, care avea pe fundal un desen graffiti de-al său, fără a cere permisiunea artistului.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X