Toyota și-a păstrat poziția de cel mai valoros brand auto la nivel mondial, pentru al șaselea an la rând, după ce a depășit Mercedes, care a trecut peste BMW și a ocupat locul 2 în clasament. Tesla a avut o creștere consistentă de 60% și s-a apropiat foarte mult de poziția a 7-a, ocupată de Audi.

Compania de cercetare de piață Kantar Millward Brown a publicat un nou raport anual cu privire la cele mai valoroase branduri din lume.

Google este în continuare liderul absolut, urmat de Apple, însă podiumul a fost completat de Amazon, care a depășit Microsoft. Toyota și-a păstrat și ea supremația în industria auto, având o valoare de piață de 30 de miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de anul trecut, scrie Automarket.ro.

Toyota a fost cel mai valoros brand auto din lume în 11 din cei 13 ani în care a fost făcut acest studiu. Japonezii au fost pe locul 2 în top doar în 2010 și 2012.

Noutatea din acest an vine din partea Mercedes, a cărei valoare de piață a crescut cu 9% până la 25.7 miliarde de dolari, suficient pentru a trece pe locul 2 în fața celor de la BMW (25.6 miliarde de dolari).

După 2 ani de absență ca urmare a scandalului Dieselgate, Volkswagen s-a întors în clasament pe locul 10, cu o valoare de aproape 6 miliarde de dolari, imediat sub Suzuki.

Tesla a avut o creștere spectaculoasă de 60%, fiind acum foarte aproape de Audi, care ocupă locul 7 în topul celor mai valoroase branduri auto.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •