Compania cu care zboară mii de moldoveni a primit titlul de ,,cel mai slab operator aerian din punct de vedere al punctualităţii”

Autor: , in Social / 7 august, 2018, 16:27

,,Cel mai slab operator aerian din punct de vedere al punctualităţii” e titlul primit recent de Wizz Air, care a reuşit să „adune” nu mai puţin de 22,9 de minute de întârziere la fiecare cursă care cu plecare din Marea Britanie.

Compania din Ungaria a dat vina pe vremea rea pentru locul 44 din 44 într-un clasament al operatorilor.

Norwegian Air Shuttle a ocupat locul 43, cu o medie de 21,7 minute de întârziere, în vreme ce Vueling Airlines şi Thomas Cook au înregistrat, fiecare, 21,1 minute de întârziere pe cursă, scrie Business Magazin.

Pentru a realiza clasamentul, cei de la BAR UK au luat în calcul 44 de companii care au operat cel puţin 2.000 de zboruri din Marea Britanie în 2017.

Cele mai „punctuale” companii au fost Scandinavian Airlines, cu o întârziere medie de 7 minute, Aer Lingus (9 minute) şi Air France (10 minute).

Clasamentul companiilor cu cele mai mari întârzieri la zborurile operate din Marea Britanie:

Wizz Air, 22.9 minute
Norwegian Air Shuttle, 21.7 minute
=Vueling Airlines, 21.1 minute
=Thomas Cook Airlines, 21.1 minute
BMI Regional, 21 minute
Aurigny Air Services, 20.1 minute
Norwegian Air International, 19.3 minute
=Eurowings, 19.2 minute
=Turkish Airlines, 19.2 minute
Air Portugal, 19.1 minute

Wizz Air operează mai multe zboruri și de pe Aeroportul Internațional Chișinău.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentarii


Faci un comentariu sau dai un răspuns?


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *