Sursă foto: consumator.gov.md

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) atenționează că la cancelaria instituției sunt transmise numeroase petiții care nu corespund normelor legale ce trebuie să întrunească o reclamație și, respectiv, nu pot fi examinate.

Potrivit legislației, petițiile trebuie să fie semnate de autor, indicându-se numele, prenumele și domiciliul. Totodată, cele care nu întrunesc condițiile respective se consideră anonime și nu se examinează.

„Rugăm toți consumatorii, atât cei care depun reclamații prin intermediul oficiilor Poștei Moldovei, cât și prin intermediul adreselor noastre electronice – consumator@apc.gov.md sau info@apc.gov.md – să indice pe lângă descrierea motivului reclamației și obligatoriu următoarele detalii:

1. Numele, prenumele consumatorului;

2. Adresa domiciliului;

3. Telefon;

4. Denumirea agentului economic ce a comercializat produsul (serviciul);

5. Produsul (serviciul) reclamat;

6. Data achiziționării produsului;

7. Bonul de plată (chitanța);

8. Detalii privind deficiențele produsului (serviciului) reclamat;

9. Revendicările consumatorului;

10. Semnătura consumatorului”, precizează APCSP într-un comunicat de presă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here