Partidul Democrat a cheltuit în primele 4 săptămâni de promovare a referendumului din 24 februarie 4,3 milioane de lei. Cea mai mare parte din bani a mers însă în buzunarele lui Vladimir Plahotniuc, proprietar al televiziunilor unde PD a virat cele mai importante sume.

Astfel, peste un milion de lei a mers către Prime, Publika a încasat jumătate de milion de lei, în timp ce Canal 2 și Canal 3 au beneficiat de câte peste 400 de mii de lei.

Restul televiziunilor au primit sume care nu depășesc 300 de mii de lei.

PD-ul nu a raportat deocamdată cheltuielile pentru panourile publicitare care au apărut la începutul acestei săptămâni în toată Republica Moldova.

La referendumul consultativ din 24 februarie cetățenii vor fi întrebați dacă își doresc reducerea numărului de deputați de la 101 la 61 și ca mandatul acestora să poată fi retras.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here