Real Madrid a redevenit, în 2019, echipa de fotbal cu cel mai valoros brand din lume, în ciuda rezultatelor modeste din acest sezon. Real valorează peste 1,6 miliarde de euro, în timp ce Manchester United, fostul lider al clasamentului a adunat aproximativ 1,4 miliarde de euro, arată clasamentul realizat de compania internațională Brand Finance.

Deși l-a pierdut pe Cristiano Ronaldo, a fost eliminată din Liga Campionilor încă din optimi, iar în clasamentul din campionatul intern va termina pe trei, Real a reușit să recupereze primul loc în top. Creșterea clubului spaniol se datorează în mare parte câștigării UEFA Champions League în anul 2018, al patrulea trofeu în ultimii cinci ani.

Pierderea primei poziții pentru Manchester United vine după slabele rezultate atât în campionatul intern, cât și în competițiile europene. „Diavolii Roșii” au terminat pe 6 în clasament și nu vor evolua în sezonul următor în Liga Campionilor, după ce în stagiunea actuală au părăsit competiția încă din  sferturi.

Ascensiunea Premier League, care a oferit și toate finalistele din acest an din cupele europene, se reflectă și în clasament, în condițiile în care 6 din primele 10 cluburi provin din Anglia.

Pe lângă Real, Barcelona, Bayern și PSG sunt celelalte echipe din afară Angliei care completează clasamentul.

Iată care sunt cele 10 echipe de fotbal cu cele mai valoroase branduri din lume:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here