Logo-ul metalic 3D care se regăsește astăzi pe toate mașinile Volkswagen va fi înlocuit treptat de o variantă simplificată, bi-dimensională, care are rolul de a moderniza identitatea vizuală a mărcii.

Odată cu prezentarea oficială a primului model electric din noua familie ID, Volkswagen inaugurează un logo simplificat care va fi prezent pe toate mașinile pe care marca germană le va lansa pe piață de acum înainte, scrie Automarket.ro.

Logo-ul Volkswagen și-a păstrat elementele de bază, literele V și W integrate într-un cerc, însă modificările simplifică textura, apariția, grosimea elementelor și culorile acestora.

Conform reprezentanților mărcii germane, noul logo VW este „mai modern, mai clar și mai simplu. Acesta a fost redus la elementele esențiale și este prezentat într-un design nou de tip flat care este acum bi-dimensional”. În comunicatul care însoțește primele imagini ale noului logo, aflăm că acesta va oferi o utilizare mai flexibilă și va fi mult mai ușor de recunoscut în media digitală.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
control_parental_starnet

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here