Compania de echipament sportiv Adidas a prezentat miercuri mingea oficială a turneului final al EURO 2020 la fotbal, denumită ”Uniforia”, ”pentru a onora sentimentele de unitate şi euforie pe care le poate oferi fotbalul”.

Mingea Uniforia, care face referire la puterea de a uni, marchează cea de-a 60 aniversare a turneului, ce se va desfăşura pentru prima oară în 12 oraşe gazdă, între care şi Bucureşti, scrie Agerpres.

Designul balonului Uniforia prezintă ”linii îndrăzneţe, elemente care ‘traversează’ mingea, simbolizând astfel estomparea graniţelor şi trecerea frontierelor, aspect ce reflectă noul format transcontinental al competiţiei”, se arată în comunicatul Adidas.

Coordonatele GPS ale fiecărui stadion sunt incluse în designul Uniforia, care sărbătoreşte acest format unic şi istoric. Grafica îndrăzneaţă este prezentată pe o minge cu aceeaşi structură de înaltă performanţă precum modelele recente ale Cupei Mondiale, dar cu un material unic ”Hi-White”, care permite o mai bună vizibilitate pe teren.

Mingea a fost prezentată miercuri seară, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Londra şi la care au participat fotbalişti şi fotbaliste din diferite ţări europene, printre care francezul Ngolo Kante, brlgianul Michy Batshuayi, spaniolul Kepa Arrizabalaga, englezoaicele Lauren James şi Katie Zelem.

EURO 2020 va debuta pe 12 iunie, la Roma şi se va încheia o lună mai târziu, cu finala de pe stadionul Wembley din Londra. Meciurile din grupele turneului final vor avea loc în 12 oraşe de pe cuprinsul continentului: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bucureşti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma şi Sankt Petersburg.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here