Un articol despre Plahotniuc și ambasadorul SUA la Chișinău, apărut în Washington Times, a dispărut de pe site-ul publicației

Autor: , in Actualitate / Politic / 31 ianuarie, 2020, 15:16

Un articol apărut la sfârșitul lunii ianuarie pe site-ul Washington Times a dispărut, între timp, de pe pagina web a publicației americane. Subiectul materialului se învârtea în jurul fostului lider al Partidului Democrat din Moldova, Vlad Plahotniuc, și fuga acestuia din Republica Moldova.

În articolul semnat de Darren Spinck, partener al unei companii de PR din SUA, se spunea că secretarul de stat american Mike Pompeo a trebuit să intervină personal pentru a corecta greșelile ambasadorului Dereck Hogan, care ar fi colaborat cu Plahotniuc și l-a ajutat pe ex-liderul PDM să se mute în Statele Unite.

În material se afirma că Washingtonul nu a fost mulțumit că Hogan nu a făcut suficient pentru a ajută forțele pro-occidentale din Republica Moldova și, drept urmare, a căzut Guvernul Maia Sandu.

Astăzi acest articol nu mai este disponibil pe site-ul Washington Times, însă poate fi găsit aici.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentarii


Faci un comentariu sau dai un răspuns?


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X