Group of business people working with digital tablet in office

Ai pus o afacere pe roate, investești timp, forțe și bani în proiectul tău, dar cifra de vânzări nu crește în ritmul așteptat?

În 2020, nu mai e destul să fii un manager isteț și talentat, ai nevoie de organizare și, bineînțeles, de instrumente eficiente pentru lucru. De ce? Pentru că a venit era optimizării și automatizării. Din toate timpurile vânzările au fost și sunt procesate cu ajutorul bazelor de date prin apeluri reci.

Indiferent de modul în care sunt căutați clienții, există 2 reguli de bază pentru procesarea unei cereri: fixarea ei și prelucrarea ulterioară.

Să descoperim împreună ce e de făcut atunci când trebuie să aduci interacțiunea cu clientul la un alt nivel de performanță și să-ți automatizezi vânzările. Află că a venit momentul să utilizezi instrumente care te vor ajuta să îmbunătățești calitatea deservirii și să economisești timp pe activitățile de rutină.

Toate aceste optimizări sunt posibile doar dacă utilizezi uneltele potrivite, cum ar fi un sistem CRM – managementul relațiilor cu clienții. Oricare ar fi situația (poate că abia te informezi despre un astfel de sistem sau tinzi să-ți automatizezi mai bine procedurile de vânzări), acest articol te va face să-ți regândești organizarea companiei și, ulterior, să vinzi mai mult.

Ce este un sistem CRM și cum te face să uiți de tabelele Excel?

Prezența unui sistem CRM integrat în activitatea companiei reprezintă un avantaj competitiv, care a devenit deja o necesitate, în special pentru afacerile mijlocii și mari. Acesta automatizează și îmbunătățește procedurile standard de lucru, cum ar fi:

● trimiterea unei oferte;
● generarea de documente tipizate;
● stabilirea sarcinilor.

În plus, un CRM te ajută să obții o imagine mai clară despre vânzările companiei și să anticipezi situațiile de conflict ce pot apărea ulterior. Înregistrarea istoriei comunicării cu fiecare client în parte ajută companiile

să-și înțeleagă mai bine clienții și, totodată, ajută managerii să nu dea uitării promisiunile făcute în cadrul apelurilor cu clienții. Cu siguranță nu-ți dorești să pierzi sunete și oferte importante.

Conform unui studiu realizat de Capterra, 56% dintre întreprinderile mici din lume folosesc deja acest instrument de management. Sistemul CRM în Moldova și-a câștigat popularitatea datorită avantajului său de a crește vânzările cu 30% – 300%. Dacă nici aceste date nu sunt suficiente pentru a te convinge în utilitatea acestui software, află mai jos alte câteva avantaje cheie:

  • Creșterea profitului. Managerul de vânzări deține informații complete despre clienți și istoricul vânzărilor. Numărul tranzacțiilor și viteza de încheiere a tranzacției cresc. În plus, managerii se pot concentra pe ofertele importante și să acorde mai multă atenție lead-urilor mai profitabile.
  • Atenție maximă la detalii. Fiecare solicitare este recepționată cu o mare responsabilitate. Sistemul prezintă informații valoroase despre profilul clientului, care îți permite să-i dai ceea de ce are nevoie și a-l face fidel produsului sau serviciului tău.

Îmbunătățirea gradului de precizie în prognozarea vânzărilor. Statisticile prezentate de sistem îți permit să evaluezi probabilitatea unei tranzacții și să prezici viteza cu care clienții trec prin pâlnia de vânzări (nici un client nu va rămâne blocat în mijlocul procesului de vânzare, ci va fi convins să cumpere serviciul/produsul tău). Astfel,

  • integrarea CRM-ului va duce la gestionarea mai eficientă a finanțelor companiei.
  • Sporirea probabilității de încheiere a contractelor. Automatizarea etapelor de vânzare și oferirea celor mai bune practici către întregul personal de vânzări crește procentul tranzacțiilor de succes. Chiar și un novice în vânzări îți poate aduce lead-uri dacă deține cunoștințe în comunicarea șablonată cu clienții. Unde mai pui că poate afla punctele slabe ale concurenților. Nu crezi că un CRM îți poate oferi și asta? Ai multe de pierdut dacă nu integrezi acest sistem de management în compania ta.
  • Creșterea productivității angajaților. Orice CEO visează la o echipă cu randament perfect. Economisirea timpului va juca în favoarea creșterii productivității fiecărui angajat în parte. Acesta va petrece cu până la 70% mai puțin timp îndeplinind sarcini manuale, acestea fiind deja automatizate.

Așadar, amoCRM te ajută să ai mai multă grijă de cumpărători și să acorzi o mai mare atenție standardizării procedurilor interne. Nu uita de avantajul principal: sistemul monitorizează performanțele afacerii și îți optimizează vânzările.

Acum ai înțeles cât de important este ca o persoană să-și simtă valoarea, știind că cineva are grijă de dorințele sale! Din acest punct de vedere, soluțiile CRM mențin legătura cu clientul, prin campanii de publicitate, oferte sau, pur și simplu, îl felicită cu ziua de naștere, menținând loialitatea clientului față de brandul tău. Așadar, îți poți fideliza clientela chiar și după un an de la cumpărătură.

Glucose.md – cei mai buni în automatizarea proceselor de vânzare și marketing, te conving că energia afacerii tale depinde de organizare și optimizarea tuturor activităților din companie. Cu o abordare holistică, echipa lucrează la succesul companiei tale, participând activ la valorificarea întregului potențial al afacerii. Sună acum la 022 000 200 și fă un upgrade la business-ul tău.

P.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here