Crunchyroll, cel mai popular brand de anime din lume care oferă fanilor cea mai mare bibliotecă de anime din lume, cu peste 1.000 de titluri și 30.000 de episoade, a anunțat că a ajuns la un nou record, care depășește trei milioane de abonați plătiți la nivel global și peste 70 de milioane de utilizatori înregistrați.

„Creșterea la nivel mondial a Crunchyroll a fost incredibilă. Am lansat ideea în 2006 și ne-a luat aproximativ 10 ani să ajungem la un milion de abonați. După aceasta ne-au trebuit doar doi ani să ajungem la două milioane și chiar mai puțin de atât să ajungem la cei trei milioane de abonați pe care îi avem astăzi. Dar, nu măsurăm succesul doar pe baza abonaților plătitori. Avem o comunitate AVOD activă și în creștere de peste 70 de milioane de utilizatori înregistrați”, a declarat Joanne Waage, Director General al Crunchyroll.

„Scopul nostru a fost întotdeauna să creștem pasiunea față de anime la nivel global, iar aceste numere arată că munca noastră, în care depunem dragoste, dă roade – și acesta este doar începutul”, a mai declarat Joanne Waage.

Crunchyroll face parte din Otter Media, o companie WarnerMedia, care administrează și investește într-un portofoliu de branduri Digital First Media. Creează conținut de următoarea generație și între timp dezvoltă și susține comunitățile de fani pasionați.

Anul trecut, Crunchyroll a închis achiziția majoritară a VIZ Media Europe Group, extinzându-și suita de mărci de consum pentru a include servicii de streaming Anime Digital Network (în parteneriat cu Citel, o filială a Média-Participations) și Anime on Demand, DVD și editura manga KAZE și distribuitorul de conținut live Eye See Movies.

În plus față de expansiunea europeană a Crunchyroll, brandul a atins înălțimi noi în cadrul modelului de afaceri 360 de grade, ce presupune produsele și serviciile oferite, inclusiv:

Crunchyroll Originals – La începutul acestui an, Crunchyroll a anunțat inaugurarea Crunchyroll Originals, cu 12 titluri în total anunțate până acum. Primele două titluri „Tower of God”, o producție Crunchyroll și WEBTOON și „The God of High School”, au stabilit ambele recorduri noi de vizionare pe platformă, fiind în trend, încă de la lansarea la nivel mondial și devenind unele dintre cele mai importante seriale în ultimele luni.

Ecommerce – Crunchyroll a lansat peste 20 de colecții Crunchyroll Loves, linia de îmbrăcăminte stradală de marcă în colaborare cu rapperița, compozitoarea și cântăreața Megan Thee Stallion, franciza iconică GODZILLA și legendarul artist de manga horror Junji Ito, alături de îndrăgitul serial „Mobile Suit Gundam Wing ”și„ DARLING in the FRANXX ”pentru a numi doar câteva.

Crunchyroll Games – până în prezent Crunchyroll a ajutat la lansarea a șapte jocuri, ajungând la mai mult de 500.000 de jucători lunar, mai multe urmând a fi anunțate până la sfârșitul anului. Cel mai recent joc, „Mass for the Dead”, care a fost lansat la sfârșitul lunii aprilie cu o puternică implicare a fanilor, se bazează pe serialul anime „Overlord”.

Distribuție – La începutul acestui an, Crunchyroll și HBO Max s-au aliat pentru a aduce fanilor mai mult anime. Crunchyroll în prezent administrează hub-ul Crunchyroll de pe HBO Max, selectând în fiecare trimestru cele mai preferate titluri de anime pentru fanii de pe platformă. Crunchyroll a anunțat, de asemenea, mai multe parteneriate TV liniare, inclusiv administrarea anime-ului pentru blocul Toonami la Adult Swim și pentru un bloc special de anime pentru TNT Comedy din Germania. Crunchyroll EMEA a distribuit și serialul sportiv popular „Captain Tsubasa” în opt țări pe mai mult de 40 de canale TV liniare.

Produse de consum – Crunchyroll gestionează în prezent drepturile de merchandising pentru peste 350 de titluri de anime, lucrând cu peste 100 de licențiați la nivel mondial pentru a oferi fanilor de anime cele mai bune produse din categoria stil de viață, modă și produse de uz casnic din serialele lor preferate.

Evenimente – În 2019, Crunchyroll a participat la peste 190 de evenimente din 18 țări, ajungând la peste 22 de milioane de fani. În acest an, Crunchyroll a participat la 21 de evenimente virtuale în cadrul Crunchyroll, Anime Digital Network, Anime on Demand și KAZE. Crunchyroll găzduiește, de asemenea, Anime Awards, celebrarea anuală a celor mai bune mărci din domeniul anime, obținând peste 11 milioane de voturi în acest an ( față de cinci milioane în anul trecut), mai mult de jumătate provenind de la fani internaționali. Crunchyroll găzduiește, de asemenea, o convenție anuală de anime, Crunchyroll Expo, și va introduce Virtual Crunchyroll Expo, care se va întâmpla de ziua națională a muncii în America, în data de 4-6 Septembrie, 2020.

Comunitate – Crunchyroll servește comunitatea anime globală, gestionând peste 350 de canale sociale care răspunde nevoilor a  peste 40 de milioane de fani anime. Aceasta include, de asemenea, publicarea Crunchyroll News, editura deținută de Crunchyroll, citită de mai mult de două milioane și jumătate de fani pe lună, conectând comunitatea anime globală cu noutăți din industrie, articole detaliate și comentarii culturale axate pe animație japoneză, manga și multe altele.

„Crunchyroll este un pionier în spațiul direct-to-consumer, care în ultimii 14 ani a demonstrat și a arătat industriei de la început ceea de ce este nevoie pentru a construi o afacere DTC de succes, cu o bază de fani pasionați care o susține,” a declarat Tony Goncalves, CEO al Otter Media. „Sunt atât de mândru de întreaga echipă Crunchyroll pentru această realizare incredibilă și pentru concentrarea lor continuă pe valorificarea comunității anime prin intermediul narațiunii autentice. Este ceea ce face ca Crunchyroll să fie mult mai mult decât un DTC – este marca Anime proeminentă la nivel mondial”.

Crunchyroll oferă fanilor cea mai mare bibliotecă de anime din lume, cu peste 1.000 de titluri și 30.000 de episoade, cu seriale selecte cu difuzare simultană în 8 limbi, cu premiera în Japonia. Crunchyroll este disponibil în peste 200 de țări și teritorii pentru peste 70 de milioane de utilizatori înregistrați, trei milioane de abonați și peste 40 de milioane de urmăritori pe rețelele de socializare.

Crunchyroll a fost fondată în 2006 și are sediul central în San Francisco, cu birouri în Los Angeles, Tokyo, Paris, Lausanne, Chișinău și Berlin (AV Visionen).

Despre biroul Crunchyroll din Chișinău, Moldova.

Crunchyroll, o companie WarnerMedia și cel mai popular brand de anime din lume, conectează fanii anime și manga din peste 200 de țări și teritorii cu experiențe la 360 ​​de grade prin produsele și serviciile oferite.

Desemnată ”Cel mai bun angajator din Moldova al anului 2019”, echipa, care este în creștere constantă, dezvoltă produsul, designul, ingineria și marketingul ce adună comunitatea fanilor pasionați. Aceștia operează în următoarele limbaje de programare: JavaScript, Golang, Kotlin, Swift, Objective-C, TypeScript, Java, PHP, and BrightScript.

Crunchyroll a fost fondată în 2006 și are sediul central în San Francisco, cu birouri în Los Angeles, Tokyo, Paris, Lausanne, Chișinău și Berlin (AV Visionen).

P.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here