Postul de televiziune „Cotidianul TV-CTV” anunţă concurs pentru selectarea candidaturii la postul de Director Marketing.

Cerinţe:

  • Studii superioare;
  • Experienţă în domeniu de cel puţin 3 ani;
  • Cunoaşterea limbilor Română şi Rusă (fluent), limbii Engleze la nivel mediu;
  • Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Express);
  • Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
  • Abilităţi de comunicare;
  • Flexibilitate;
  • Disponibilitate la program încărcat.

Atribuţii funcţionale :

  • Promovarea imaginii Postului TV
    1. Informarea clienților și a potențialilor clienți despre activitatea organizației.
    2. Întocmirea planului de publicitate al Postului TV;
    3. Colaborarea cu agențiile de publicitate în vederea atragerii clienţilor;
    4. Coordonarea campaniilor de marketing;
    • Efectuarea de studii de piață:
    1. Identificarea modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali;
    2. Analiza prețurilor practicate pe piața pentru domeniul de activitate și realizarea de propuneri fundamentale de modificare a prețurilor practicate de organizație;
    3. Monitorizarea audienţei Postului TV şi înaintarea propunerilor de majorare a ratei audienţei.
    • Studiul concurenței:
    1. Documentarea continuă despre preţurile la publicitate oferite de concurenți.
    2. Urmărește și gestionează bugetul de marketing; participă la stabilirea targetelor de marketing;
    3. Gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date (de marketing) a Postului TV;
    4. Coordonează modul de realizare și promovare a site-ului firmei;
    5. Întreține relații cu clienții firmei: analiza satisfacției acestora;
    6. Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcție de necesitățile organizaționale;

CV-urile sunt recepţionate la adresa de e-mail:cristian@cotidianul.md.

Informaţii la telefonul 069705880.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here