Unii cetățeni nu au primit factura la gaze naturale pentru luna precedentă. Explicația Moldovagaz

Autor: , in Actualitate / Economic / Social / 22 iunie, 2022, 17:06

Unii consumatori nu au primit factura la gaze naturale pentru luna precedentă. În acest context, S.A „Moldovagaz” a anunțat miercuri, 22 iunie, care sunt motivele. Potrivit companiei, unul dintre cauze este că nu au fost trimiși indicii curenți ai contorului către furnizorul de gaze naturale.

Cei de la S.A „Moldovagaz” spun că există mai multe motive pentru care facturile pentru luna precedentă a anului pot să nu ajungă la Dumneavoastră. Printre acestea se numără:

– indicii curenți ai contorului nu au fost transmişi de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei);

– nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduşi indicii de consum în baza de date;

– controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea;

– în factura precedenta a fost indicat consumul zero.

„Totodată, factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul Contul personal al consumatorului”, a menționat compania.

Amintim că, tariful la gazul natural pentru consumatorii finali a crescut de la 1 iunie la 18 lei și 61 bani pentru un metru cub, cu TVA. Este vorba de o scumpire „cu numai” 32%, dar care nu va fi ultima, a atenționat directorul Moldovagaz, Vadim Ceban.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X